Hoe werkt het?

Hoe werkt Order & Eat? Heel simpel eigenlijk! Je stuurt je menukaart op naar info@ordereat.nl , wij maken vervolgens een website voor je aan en plaatsen je gerechten. Het kan heel erg van waarde zijn om de bestellink in je Google Business account en op je website te plaatsen, hier kunnen wij natuurlijk mee assisteren. Je zal zien dat je snel meer online bestellingen krijgt. Verder zijn er een aantal parameters van belang. Een aantal parameters die handig zijn om een vliegende start te maken zijn:

  • Heb je naast afhalen ook de mogelijkheid voor een bezorgdienst? En zo ja: tot hoeveel kilometer bezorg je?
  • Wat zijn je openingstijden voor afhalen & bezorgen?
  • Hoe ver mag een klant van te voren bij jullie bestellen?
  • Hoeveel bestellingen kan je horecaonderneming aan per tijdvak?

Zomaar een greep uit de mogelijkheden! Natuurlijk kunnen wij de inrichting geheel verzorgen, inclusief een uitleg.

Mijn website staat ‘live’, wat nu?

Nu je pagina live staat kunnen de bestellingen binnenkomen. Hoe kan je deze bekijken zul je je vast afvragen? Hiervoor hebben we een app ontwikkeld. Deze app kan je op je telefoon plaatsen door https://mijn.ordereat.nl te bezoeken. Je ontvangt van ons inloggegevens, hiermee kan je je bestellingen bekijken en eventueel openingstijden en je menukaart aanpassen.

Naast de app komen bestellingen ook binnen via je mail. Hierin staat een linkje die het bestellingen-dashboard opent. In dit dashboard zie je alle details van je bestelling terug. Gaat het om afhalen of bezorgen? Kiest de klant ervoor om te betalen met cash, pin of misschien wel iDEAL? Daarnaast zie je bij bezorgen ook meteen hoeveel minuten het rijden is naar het bezorgadres.

Dit lijkt mij wel wat, hoe kan ik beginnen?

Je kan starten door het contactformulier onderaan deze pagina in te vullen of door een e-mail te sturen naar info@ordereat.nl . Wij zorgen dat je snel kan starten met je gratis proefperiode van 2 weken. Na de proefperiode hanteren we vaste lagen prijzen, dus geen percentages.